Hoe data kunnen helpen bij de klantentevredenheid van onze klanten én de klanten van onze klanten

Gepubliceerd op:
May 24, 2022
Actua

Afgelopen maanden hebben we bij Memo volop gewerkt aan Memoweb 2.0: ons digitale portaal waarmee Memo-klanten snel en makkelijk toegang hebben tot alles wat te maken heeft met hun klanten- of patiëntenzorg. Ons portaal heeft tal van extra functionaliteiten gekregen waaronder een uitgebreid data-overzicht. Maar wat is nu het voordeel van het nauwkeurig bijhouden van bepaalde gegevens?

Een transparante samenwerking

In het data-overzicht zien onze klanten hoeveel oproepen er zijn binnengekomen, wat de gemiddelde duur is van deze oproepen, welke Memo-medewerker de oproep heeft behandeld, hoe deze werd opgevolgd en veel meer. Bij Memo zijn we ervan overtuigd dat deze objectieve data bijdraagt tot een transparantere en betere samenwerking. Samen met het regelmatig bespreken en analyseren van deze gegevens, kunnen we immers meteen de nodige stappen ondernemen, bijsturen waar nodig en eventueel onze services aanpassen.

Win-win

Daarnaast is het voor onze klanten op hun beurt, handig om te weten op welk tijdstip de meeste oproepen binnenkomen, waar de meeste oproepen over handelen en met welke oplossingen hun klanten het best geholpen zijn. Deze diverse gegevens kunnen makkelijk gebruikt worden om bepaalde diensten te gaan evolueren en de onderneming, zaak of praktijk hieraan aan te passen. Ja, data bijhouden betekent een win-win situatie voor zowel onze zaak als die van onze klanten. Het zijn waardevolle activa die we met veel zorg en de nodige privacy koesteren.