(Technische) Eerstelijns Support

Laat de complexe, technische vragen aan ons over, 24/7

Complexe vragen over jouw product, een defecte verwarmingsinstallatie of iemand met autopech… Het zijn situaties waar een snelle en professionele begeleiding onmisbaar is. Onze agenten structureren en behandelen elke oproep, mail of binnenkomend ticket met de nodige zorg en empathie. Zo verlichten we de werkdruk en weet je zeker dat elke klant tactvol geholpen wordt, ook ’s nachts of na de kantooruren.

Als complexe vragen binnenkomen, moet je klantendienst de nodige kennis hebben

Elk contact center kan je telefoonpermanentie overnemen. Maar soms zijn de vragen te complex of te technisch. Zonder de juiste opleiding kan het onthaal je niet naar behoren helpen. 

Het gebrek aan getrainde agents staat dan gelijk aan ontevreden klanten, minder omzet en mogelijks reputatieschade…

Ontzorg je organisatie met professionele ondersteuning

Wij geloven dat elke klant  een memorabele service verdient

Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.

We’ve got you covered!

Wij geloven dat elke patiënt een memorabele service verdient

Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.

We’ve got you covered!

Wij gaan verder waar andere contact centers stoppen

We nemen als enige contact center in België echt de tijd om jouw procedures, producten en technologie te leren kennen. Elke agent wordt stevig opgeleid door jouw team om elke complexe vraag te kunnen beantwoorden, de klok rond.

Onze agents luisteren aandachtig naar jouw klant en filteren dringende oproepen van niet-dringende oproepen. Indien nodig activeren we techniekers, geven we orders in of maken we tickets aan in jouw software systeem. Alle informatie wordt zorgvuldig geregistreerd, zo mis je geen enkel detail.

Je hoort het goed, we doen er alles aan om jou zo veel mogelijk te ontzorgen! En hoewel we niet bij jou ter plaatse werken, verwelkomen we elke klant toch op een warme en persoonlijke manier, volledig zoals jij het zelf zou doen.

Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?

Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:

Afspraken inplannen en wijzigen
Afspraakbevestigingen sturen
Boodschappen noteren
Online agenda’s beheren
Oproepen doorschakelen
E-mails opvolgen

Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?

Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:

Afspraken inplannen en wijzigen
Afspraakbevestigingen sturen
Boodschappen noteren
Online agenda’s beheren
Oproepen doorschakelen
Dossiers opmaken
Eerstelijnsadvies geven
Orders ingeven
Reservaties maken
Technische ondersteuning bieden
Instructies doorgeven
Derde partijen activeren
Facturen en betalingen opvolgen
Contracten opmaken
CRM-gegevens aanvullen

Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten

memo calendar icon
24/7/365
beschikbaar

Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.

memo heart icon
Empathische en geduldige agents

Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.

memo school icon
Technisch en commercieel opgeleid

Onze agents kunnen eerstelijns support bieden en complexe instructies geven, bv. bij storingen of problemen.

memo language icon
Vlot in meerdere talen

Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.

memo share icon
Flexibel inzetbaar

Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!

memo onmichannel icons
Omni-channel communicatie

Al je oproepen, mails, Facebook-, WhatsApp-  en SMS-berichten worden snel beantwoord.

Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten

memo calendar icon
24/7/365
beschikbaar

Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.

memo heart icon
Empathische en geduldige agents

Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.

memo school icon
Afspraken via draaiboek

Jij bepaalt zelf wat we overnemen, welke informatie we doorspelen en op welke manier.

memo language icon
Vlot in meerdere talen

Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.

memo share icon
Flexibel inzetbaar

Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!

memo onmichannel icons
Omni-channel communicatie

Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp-  en SMS-berichten worden snel beantwoord.

Opstarten bij Memo kan al binnen enkele dagen

Boek een kennismaking

Kom eens langs in een van onze lokale kantoren of bel met een van onze medewerkers om een persoonlijk voorstel te krijgen.

number 1
Geef je instructies mee

Een agent van ons team komt bij je langs om jullie persoonlijke draaiboek op te stellen. Onze agents volgen jullie manier van werken, systemen en cultuur.

number 2
Stuur onze agents bij

We doen ons best om van de eerste keer alles goed te doen, maar we streven naar perfectie. Via regelmatige opvolgingen overlopen we wat beter kan.

number 3
Smile!

Via mails, sms en een online portaal krijg je een uitgebreid overzicht van alle gesprekken. Zo kan jij eindelijk genieten van minder druk en meer focus.

Volledige ontzorging voor een fractie van de kost van een medewerker

Optimal
Geen opstartkost
250 minuten handelingstijd
€7 per extra pakket van 5 min
Klantenportaal
Integratie met jouw digitale agenda OF onze gratis agenda
Rapportering per e-mail of SMS
3-maandelijks opzegbaar
3-talige agents (NL, FR, EN)
Agents met ervaring in de gezondheidssector
€350/maand
Basic
€200 opstartkost
70 minuten handelingstijd
€8 per extra pakket van 5 min
Klantenportaal
Integratie met jouw digitale agenda OF onze gratis agenda
Rapportering per e-mail of SMS
Maandelijks opzegbaar
€100/maand
Extra opties (prijs op aanvraag):
24/7 service (van 20u tot 8u + weekend)
Prio lijn: klanten worden nog sneller geholpen
Extra opleidingen en en IT interventies
Alle prijzen zijn excl. 21% BTW.
Vraag je voorstel aan

Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat

Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.

We registreren alle belangrijke informatie:

Overzicht van elke oproep, mail en chat
Alle belangrijke contactgegevens
Samenvatting van het gesprek

Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.

Heb je al CRM- en agendasystemen?

Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.

We implementeren ons Memoweb portaal

Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!

Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat

Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.

We registreren alle belangrijke informatie:

Overzicht van elke oproep, mail en chat
Alle belangrijke contactgegevens
Samenvatting van het gesprek

Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.

Heb je al CRM- en agendasystemen?

Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.

We implementeren ons Memoweb portaal

Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!

Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen

Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.

Ontdek al onze vestigingen
Memo Business
Memo Business
Toen Dockx op zoek was naar een contactcenter met een persoonlijke service, verhuisden ze naar Memo

Op zoek naar een contactcenter dat echt meedenkt als een partner, stapte Dockx zo’n 7 jaar geleden over naar Memo. Vandaag staan we dag en nacht voor hen klaar wanneer er een overflow is van oproepen tijdens de kantooruren én verzorgen we inkomende gesprekken na de kantooruren.

Joeri Dockx
CEO Dockx
Lees de volledige case
Memo Business
Memo Business
Toen Dockx op zoek was naar een contactcenter met een persoonlijke service, verhuisden ze naar Memo

Op zoek naar een contactcenter dat echt meedenkt als een partner, stapte Dockx zo’n 7 jaar geleden over naar Memo. Vandaag staan we dag en nacht voor hen klaar wanneer er een overflow is van oproepen tijdens de kantooruren én verzorgen we inkomende gesprekken na de kantooruren.

Joeri Dockx
CEO Dockx
Lees de volledige case
Memo Business
Memo Business
Dewaele, al meer dan 20 jaar thuis bij Memo

Dewaele Vastgoed Groep is een vaste waarde binnen de vastgoedmarkt. Het telt maar liefst 45 kantoren verspreid over heel Vlaanderen en Brussel. Dewaele Vastgoedgroep blijft sterk groeien en breidt elke dag uit. Geen wonder dus dat ze dagelijks tal van oproepen binnenkrijgen. Voor 21 van hun kantoren staat Memo in voor de oproepen na de kantooruren én bij een overflow. Dat doen we ondertussen al meer dan 20 jaar…

Wim Pelemen
Head of Processes
Lees de volledige case

Het contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!

Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.

Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.

Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.

Lees meer over ons
memo contact center agent vrouwmemo contact center agent vrouwmemo contact center agent vrouwmemo smiley

Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?

Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.

24/7/365 bereikbaar en flexibel inzetbaar
Vriendelijke, meertalige agents
Duidelijk afspraken volgens draaiboek

We hebben alles in huis om elk bedrijf te ontzorgen via doorgedreven maatwerk

Administratieve ondersteuning
Besteed kleine administratieve zaken uit en doe meer met je kostbare tijd.
Lees meer
Dispatching
Zorg voor een proactieve afhandeling van vragen, bestellingen en interventies.
Lees meer
Omni- & multi-channel Contact Center
Behandel contacten via alle mogelijke communicatiekanalen: telefoon, chat, mail…
Lees meer
Onthaal en telefoonpermanentie
Verzeker je klanten van een goede eerste indruk, zonder lange wachttijden.
Lees meer
Tijdelijke telefonische ondersteuning
Activeer onze contact center agents enkel wanneer je ons nodig hebt.
Lees meer
Video-onthaal
Geef elke bezoeker een persoonlijk onthaal, zelfs al ben je niet fysiek aanwezig.
Lees meer