Onthaal voor de gezondheidssector

Besteed je onthaal uit en werk ongestoord verder

Stoort de telefoon je van het echte werk? Win gemakkelijk 2 uur per dag terug door je onthaal uit te besteden. Geen zorgen, je patiënten of klanten worden nog altijd even snel en vriendelijk geholpen!

Reken op een contact center met 30 jaar ervaring in de gezondheidssector

Ontdek hier onze specialisaties binnen Memo Health.

Artsen en groepspraktijken
Lees meer
Psychologen en multidisciplinaire praktijken
Lees meer
Sport- en kinepraktijken
Lees meer
Coaches
Lees meer
Farmaceutische bedrijven
Lees meer

We hebben alles in huis om je te ontzorgen

Medisch Telesecretariaat
Verzeker je klanten van een goede eerste indruk, zonder vaste loonkost.
Praktijkadministratie
Laat ons je administratie correct en stipt afhandelen.
Agendabeheer en afsprakenbeheer
Zorg voor een duidelijke planning van je hele praktijk.
Tijdelijke telefonische ondersteuning
Activeer onze agents enkel wanneer je ons het meest nodig hebt.

Wat kunnen we allemaal uit handen nemen?

Naast de typische Contact Center activiteiten zoals oproepen, e-mails en chatberichten opvolgen, kunnen onze agents je op heel wat vlakken ontzorgen:

Afspraken inplannen en wijzigen
Afspraakbevestigingen sturen
Boodschappen noteren
Online agenda’s beheren
Oproepen doorschakelen
E-mails opvolgen
Administratieve ondersteuning

Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten

memo calendar icon
24/7/365
beschikbaar

Jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.

memo heart icon
Empathische en geduldige agents

Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.

memo school icon
Afspraken via draaiboek

Jij bepaalt zelf wat we overnemen, welke informatie we doorspelen en op welke manier.

memo language icon
Vlot in meerdere talen

Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.

memo share icon
Flexibel inzetbaar

Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!

memo onmichannel icons
Omni-channel communicatie

Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp-  en SMS-berichten worden snel beantwoord.

Volledige ontzorging voor een fractie van de kost van een medewerker

Optimal
Geen opstartkost
250 minuten handelingstijd
€7 per extra pakket van 5 min
Klantenportaal
Integratie met jouw digitale agenda OF onze gratis agenda
Rapportering per e-mail of SMS
3-maandelijks opzegbaar
3-talige agents (NL, FR, EN)
Agents met ervaring in de gezondheidssector
€350/maand
Basic
€200 opstartkost
70 minuten handelingstijd
€8 per extra pakket van 5 min
Klantenportaal
Integratie met jouw digitale agenda OF onze gratis agenda
Rapportering per e-mail of SMS
Maandelijks opzegbaar
€100/maand
Extra opties (prijs op aanvraag):
24/7 service (van 20u tot 8u + weekend)
Priolijn: klanten worden nog sneller geholpen
Extra opleidingen en en IT interventies
Alle prijzen zijn excl. 21% BTW.
Vraag je voorstel aan

Blijf altijd op de hoogte van elke oproep, bericht en chat

Elk contactmoment wordt kort en bondig doorgegeven via telefoon, SMS of email. Bij dringende zaken kunnen we ook rechtstreeks doorschakelen naar de juiste persoon.

We registreren alle belangrijke informatie:

Overzicht van elke oproep, mail en chat
Alle belangrijke contactgegevens
Samenvatting van het gesprek

Zo weet jij steeds hoe alles verlopen is, of de gesprekken afgerond werden en of de contacten nog opgevolgd moeten worden.

Heb je al CRM- en agendasystemen?

Dan werken we graag volgens jouw gekende werkwijze. Wij passen ons aan en geven advies waar mogelijk.

We implementeren ons Memoweb portaal

Via onze eigen software “Memoweb” vind je alle oproepen, afspraken en notities terug. Ook beschikbaar als mobiele applicatie, zo heb je altijd en overal een overzicht!

Het contact center met de hoogste retentie - da’s logisch als familiebedrijf!

Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.

Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.

Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.

Lees meer over ons
memo contact center agent vrouwmemo contact center agent vrouwmemo contact center agent vrouwmemo smiley

Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen

Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.

Ontdek al onze vestigingen

Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?

Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.

24/7/365 bereikbaar en flexibel inzetbaar
Vriendelijke, meertalige agents
Duidelijk afspraken volgens draaiboek