Reviews en cases

Ontdek waarom onze klanten kiezen voor Memo

Wat vertellen onze fantastische klanten over ons?

Memo Health
Memo Health

“Vriendelijke en professionele aanpak, 1/3 van de oproepen (niet wachtgerelateerde vragen) worden weggefilterd en dat betekent voor onze leden minder stress, rustigere wacht, meer nachtrust.

Johan Brusseleers
Voorzitter ZHORG
Memo Business
Memo Business

“Bij Memo nemen ze die tijd, ze spelen in op de noden van de klant, zijn klantvriendelijk en zijn goed in first call resolution.”

Cathérine Hamelink
Customer Care Manager RABOBANK
Memo Business
Memo Business

"Het is een team van enthousiaste, flexibele en betrokken medewerkers die zich volledig hebben ingewerkt in de Melitta-cultuur, die de productkennis beheren en een hoge service graad verlenen."

Inge Hoorens
Marketing Manager Benelux MELITTA
Memo Business
Memo Business
Toen Dockx op zoek was naar een contactcenter met een persoonlijke service, verhuisden ze naar Memo

Op zoek naar een contactcenter dat echt meedenkt als een partner, stapte Dockx zo’n 7 jaar geleden over naar Memo. Vandaag staan we dag en nacht voor hen klaar wanneer er een overflow is van oproepen tijdens de kantooruren én verzorgen we inkomende gesprekken na de kantooruren.

Joeri Dockx
CEO Dockx
Lees de volledige case
Memo Business
Memo Business
Toen Dockx op zoek was naar een contactcenter met een persoonlijke service, verhuisden ze naar Memo

Op zoek naar een contactcenter dat echt meedenkt als een partner, stapte Dockx zo’n 7 jaar geleden over naar Memo. Vandaag staan we dag en nacht voor hen klaar wanneer er een overflow is van oproepen tijdens de kantooruren én verzorgen we inkomende gesprekken na de kantooruren.

Joeri Dockx
CEO Dockx
Lees de volledige case
Memo Business
Memo Business
Dewaele, al meer dan 20 jaar thuis bij Memo

Dewaele Vastgoed Groep is een vaste waarde binnen de vastgoedmarkt. Het telt maar liefst 45 kantoren verspreid over heel Vlaanderen en Brussel. Dewaele Vastgoedgroep blijft sterk groeien en breidt elke dag uit. Geen wonder dus dat ze dagelijks tal van oproepen binnenkrijgen. Voor 21 van hun kantoren staat Memo in voor de oproepen na de kantooruren én bij een overflow. Dat doen we ondertussen al meer dan 20 jaar…

Wim Pelemen
Head of Processes
Lees de volledige case

Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?

Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.

24/7/365 bereikbaar en flexibel inzetbaar
Vriendelijke, meertalige agents
Duidelijk afspraken volgens draaiboek