22
september

2020

Nood aan centralisatie van uw (digitaal) klantencontact?

Beheer uw traditionele en nieuwe communicatiekanalen (Facebook Messenger, Whatsapp, video...) vanuit één centraal platform. Benieuwd hoe? Ontdek er alles over op het 'Multichannel Customer Service Platform' evenement.

Schrijf je nu in

Ondersteun uw partners met efficiënte communicatie via WhatsApp

  • Persoonlijke en snelle communicatie via bedrijfsaccount
  • Laagdrempelig manier van contact opnemen voor uw partners
  • Eenvoudig en transparant op te volgen via Memoweb

Snelle en efficiënte ondersteuning op maat van uw klant, dat is waar kwalitatieve customer service om draait en waar Memo naar streeft. Zorg dat u altijd bereikbaar bent, ook via nieuwe communicatiekanalen zoals WhatsApp.

WhatsApp is het grootste messaging platform en biedt tal van voordelen als customer support-kanaal. U kunt meerdere gesprekken tegelijkertijd voeren, klanten staan niet langer 'in wacht' en contact opnemen via dit kanaal is zeer laagdrempelig.

Hebt u zelf geen tijd om dit snel en efficiënt op te volgen? Onze professionele mensen nemen graag tijdelijk of permanent de klantenondersteuning van uw WhatsApp-bedrijfsprofiel over. Zo focust u zich op uw kernactiviteiten, terwijl uw klanten op een snelle en persoonlijke manier geholpen worden.

  • Volledige transparantie en flexibiliteit via ons gebruiksvriendelijk Memoweb-portaal
  • Combineerbaar met het opvolgen van andere traditionele of moderne communicatiekanalen (bijv. Facebook Messenger, webchat of video)
  • Persoonlijke en efficiënte afhandeling, in lijn met uw imago
  • Communicatie verloopt via een bedrijfsprofiel, niet via uw persoonlijk profiel
  • Overname WhatsApp Business-account tijdelijk, permanent of op maat van uw noden

Wenst u uw WhatsApp-communicatie (gedeeltelijk) te laten beheren door Memo? Neem vrijblijvend contact op!

Neem contact op

Ontdek ook onze andere nieuwe communicatiekanalen

Al onze communicatiekanalen kunnen gecombineerd worden.
De opvolging van de verschillende kanalen gebeurt vanuit ons centrale platform Memoweb.