22
september

2020

Nood aan centralisatie van uw (digitaal) klantencontact?

Beheer uw traditionele en nieuwe communicatiekanalen (Facebook Messenger, Whatsapp, video...) vanuit één centraal platform. Benieuwd hoe? Ontdek er alles over op het 'Multichannel Customer Service Platform' evenement.

Schrijf je nu in

24/7 bereikbaar via chat op uw website

  • Klanten krijgen meteen antwoord op vragen die ontstaan tijdens het websitebezoek
  • Snelle communicatie draagt bij aan een hogere klanttevredenheid
  • Geen lange wachttijden of extra kosten voor uw klanten
  • Memo verzekert een persoonlijke en warme communicatie naar klanten toe, in lijn met uw imago

Als bedrijf of organisatie wilt u er op elk moment zijn voor uw klanten. Een professionele partner kan u helpen bij het efficiënt beantwoorden van vragen die tijdens een websitebezoek optreden, en dat via webchat.

Deze laagdrempelige manier van communicatie zorgt er voor dat uw klanten meteen antwoorden krijgen en hun sessie niet afbreken wegens eventuele onduidelijkheden op uw website. Dit draagt bij aan een grotere klanttevredenheid, iets waar Memo uw onderneming graag bij ondersteunt. Onze meertalige agenten helpen uw klanten 24/7 of wanneer u dat wenst. Zo bouwt u ook buiten de kantooruren aan een uitstekende klantenervaring en loopt u geen omzet mis.

  • Tijdelijke of permanente overname van uw communicatie via webchat
  • 24/7 ondersteuning, ook buiten uw kantooruren
  • Transparantie en flexibiliteit via ons gebruiksvriendelijk Memoweb-portaal
  • U kunt zich focussen op uw core business

Wenst u uw webchat communicatie (gedeeltelijk) te laten beheren door Memo?
Neem vrijblijvend contact op!

Neem contact op

Ontdek ook onze andere nieuwe communicatiekanalen

Al onze communicatiekanalen kunnen gecombineerd worden.
De opvolging van de verschillende kanalen gebeurt vanuit ons centrale platform Memoweb.