24/7 afhandeling van vragen, bestellingen en interventies zodat u altijd uw klantenbeloftes waarmaakt

  • Nooit mislopen van omzet
  • Oplossen van dringende interventies
  • 24/7 opvolging volgens uw bedrijfsprocedures en SLA’s
  • Activatie van techniekers, orderingave of ticketing via diverse softwaresystemen

Schakel een efficiënte, flexibele dienst in om uw customer service tijdelijk of de klok rond over te nemen of te ondersteunen. Dankzij de combinatie van state of the art technologie, flexibiliteit en een doorgedreven aanpak op maat, zorgen we voor een proactieve afhandeling van elke vraag, elke bestelling en elke dringende interventie.

  • Neutrale partner bij het naleven van uw SLA’s
  • Zelfsturende teams met dedicated operatoren die uw bedrijfsprocedures door en door kennen
  • Duidelijke instructies aan techniekers of andere derde partijen en dispatching
  • Modulaire of 24/7 cross-channel bereikbaarheid (online, e-mail, telefoon, ...)
  • Volledige transparantie en flexibiliteit via ons gebruiksvriendelijk Memoweb-portaal

De correcte procedures opvolgen bij alarmen van toestellen is een complexe materie waarbij de menselijke kennis niet te onderschatten is. De operatoren van Memo hebben de ervaring, kennen het klappen van de zweep, passen zich makkelijk aan en je kan er 100% op vertrouwen.

AIR LIQUIDE
Meer dan
25
jaar ervaring met customer care voor grote ondernemingen en kmo’s
  • Ervaring met complexe vragen en problemen
  • Uitgebreide talenkennis van onze operatoren, ook op papier
  • Professionele tone-of-voice via elk kanaal waarop uw klanten u willen bereiken
  • Proactief meedenken om uw processen te optimaliseren
  • Ervaring met integratie en gebruik van uw softwaresysteem

Zo starten we onze samenwerking

  • 1

    PERSONALISATIE

    Een medewerker komt persoonlijk bij u langs om samen de gepersonaliseerde werkinstructies en procedures op te stellen.

  • 2

    MATCHING

    Memo matcht het profiel van de operator aan uw noden en selecteert het team dat best bij uw sector en manier van werken past.

  • 3

    OPLEIDING

    De toegewezen operatoren krijgen een doorgedreven opleiding in uw manier van werken, uw systemen en uw cultuur.

  • 4

    OPVOLGING

    Wij zetten uw online Memoweb account op om u van een dashboard te voorzien via browser of via onze app. Hiermee kan u alle oproepen en verwerking op een transparante en interactieve manier opvolgen en onmiddellijke feedback geven.

Laat ons weten hoe we uw Support & Dispatch kunnen versterken

We beantwoorden niet zomaar vragen van klanten maar worden een divisie van uw bedrijf die te allen tijde de gepaste actie onderneemt.

Neem contact op