24/7 telefoonpermanentie waarmee u voldoet aan de wettelijke verplichtingen omtrent consumentenbescherming

  • 24/7 overname van uw verplichte consumentenservice
  • Correcte en professionele bereikbaarheid in lijn met de wettelijke verplichtingen

Als u verplicht bent om 24/7 consumentenservice aan te bieden, betekent dat nog niet dat u die service intern moet opvangen. Via ons contact center is uw bedrijf op elk moment bereikbaar voor vragen en klachten. Wees gerust: uw consumenten krijgen altijd gehoor en een duidelijk antwoord, op welk moment ze ook bellen.

  • 24/7 bereikbaar via telefoon
  • 100% compliance terwijl uw interne diensten zich op hun kerntaken focussen
  • Wij nemen die volledige afhandeling van uw binnenkomende vragen naadloos over in functie van uw noden
  • Volledige transparantie en flexibiliteit via ons gebruiksvriendelijk Memoweb-portaal

Voor onze babyvoedingslijn Novalac is er een consumentennummer waar moeders steeds terecht kunnen voor al hun vragen. Om de permanentie 24/7 te garanderen en een professionele en consequente registratie te hebben van alle binnenkomende oproepen doen we beroep op Memo. Zij kennen alle samenstellingen, veranderingen en mogelijke bijwerkingen van de producten en stellen de ouders met de juiste informatie gerust.

Lieven Huysse - Medisch Directeur EMEA
INTRINSIC THERAPEUTICS
Meer dan
25

jaar ervaring met consumentenbescherming

  • Ervaring met complexe vragen en problemen in tal van sectoren
  • Toegewezen operatoren die ervaring en expertise hebben met consumentenbescherming
  • Professionele aanpak via elk kanaal waarop uw klanten u bereiken
  • Advies om uw processen te optimaliseren

Zo starten we onze samenwerking

  • 1

    PERSONALISATIE

    Een medewerker komt persoonlijk bij u langs om samen de gepersonaliseerde werkinstructies en procedures op te stellen.

  • 2

    MATCHING

    Memo matcht het profiel van de operator aan uw noden en selecteert het team dat best bij uw sector en manier van werken past.

  • 3

    OPLEIDING

    De toegewezen operatoren krijgen een doorgedreven opleiding in uw manier van werken, uw systemen en uw cultuur.

  • 4

    OPVOLGING

    Wij zetten uw online Memoweb account op om u van een dashboard te voorzien via browser of via onze app. Hiermee kan u alle oproepen en verwerking op een transparante en interactieve manier opvolgen en onmiddellijke feedback geven.

Laat ons weten hoe we u kunnen helpen om uw wettelijke verplichtingen na te komen

U doet waar u best in bent en hebt intussen de garantie dat u uw wettelijke verplichtingen op het vlak van consumentenbescherming correct nakomt.

Neem contact op