Dit vertellen onze klanten

Vriendelijke en professionele aanpak, 1/3 van de oproepen (niet wachtgerelateerde vragen) worden weggefilterd en dat betekent voor onze leden minder stress, rustigere wacht, meer nachtrust. De investering dik waard.

Johan Brusseleers - Voorzitter, ZHORG

Een 24/7 dienstverlening is een topprioriteit voor onze koelinstallaties en al 23 jaar lang werken wij samen met Memo. We werken nog steeds met dezelfde mensen en kunnen op beide oren slapen dat de juiste acties ondernomen worden en dat onze beloften aan de klanten waargemaakt worden.

Luc Van Raemdonck - CEO, ARCO

Memo betekent voor Melitta veel meer dan een antwoorddienst, een permanentiedienst en een call center voor onze volautomatische espressotoestellen. Het is een team van enthousiaste, flexibele en betrokken medewerkers die zich volledig hebben ingewerkt in de Melitta cultuur, die de productkennis beheren en een hoge service graad verlenen.
Bovendien resulteert de hoge motivatiegraad van de Memo medewerkers in het feit dat ze door de Melitta medewerkers aanzien worden als échte collega´s.

Inge Hoorens - Marketing Manager Benelux, MELITTA

Memo doet de dispatch van ons koerierbedrijf na kantooruren en tijdens het weekend. Via onze systemen dispatchen ze een order door naar een chauffeur en volgen de hele afhandeling op om de klant op een heldere en snelle manier te helpen. En voor ons de beste economische oplossing: uitbesteden bespaart ons 3 extra werknemers.

Patrick Proesmans - Manager, ASX-Ibeco NV

De correcte procedures opvolgen bij alarmen van toestellen is een complexe materie waarbij de menselijke kennis niet te onderschatten is. De operatoren van Memo hebben de ervaring, kennen het klappen van de zweep, passen zich makkelijk aan en je kan er 100% op vertrouwen.

AIR LIQUIDE

Rabobank zocht een partner die de tijd neemt om de klanten te helpen omdat we klantentevredenheid en dienstverlening hoog in het vaandel dragen. Bij Memo nemen ze die tijd, ze spelen in op de noden van de klant, zijn klantvriendelijk en zijn goed in first call resolution.

Cathérine Hamelink - Customer Care Manager, RABOBANK

Voor onze babyvoedingslijn Novalac is er een consumentennummer waar moeders steeds terecht kunnen voor al hun vragen. Om de permanentie 24/7 te garanderen en een professionele en consequente registratie te hebben van alle binnenkomende oproepen doen we beroep op Memo. Zij kennen alle samenstellingen, veranderingen en mogelijke bijwerkingen van de producten en stellen de ouders met de juiste informatie gerust.

Lieven Huysse - Medisch Directeur EMEA, INTRINSIC THERAPEUTICS