Het contact center van de toekomst
bestaat vandaag al

Nieuwe technologieën en innovaties zoals the internet of things, chatbots, sociale media en big data hebben een invloed op klantenrelaties en de manier van werken in bedrijven en dokterspraktijken. Bovendien zijn klanten en patiënten tegenwoordig beter geïnformeerd waardoor ze complexere vragen hebben, veeleisend zijn en snel geholpen willen worden.

Bedrijven onderscheiden zich steeds minder op basis van hun producten. Het verschil wordt steeds vaker gemaakt op basis van de totale klantenbeleving in zowel aankoop als dienst na verkoop.

Onthaaldiensten zullen altijd nood hebben aan menselijke touch

We investeren permanent in de nieuwste technologie en creëerden zo het contact center van de toekomst, dat u ondersteunt om in die veranderende wereld het verschil te maken. Naast technologie blijven de mensen het belangrijkst. Een onthaaldienst zal altijd nood hebben aan behulpzame woorden, een luisterend oor, het vermogen om een situatie correct in te schatten en de flexibiliteit om daar gepast op te reageren. Kortom: een menselijke touch. Dat zijn de ingrediënten van het contact center van de toekomst.

25 jaar investeren in innovatie en mensen

Christine richtte 25 jaar geleden Memo op omdat er nood was aan medisch onthaal. Omdat ze als verpleegster werkte, wist ze heel goed wat de gevoeligheden en de noden waren in haar sector. Later werden ook tal van bedrijven klant en werden de kinderen van Christine eveneens actief in het bedrijf.

Ruth concentreert zich namelijk op het commerciële en operationele luik terwijl Michael verantwoordelijk is voor innovatie en technologie. Samen bouwden ze Memo uit tot een bedrijf dat staat voor een menselijke aanpak, doorgedreven maatwerk, zin voor innovatie en het vermogen om om te gaan met complexiteit.

Bekijk ook de Memo waarden