17
november

2020

Verlengd wegens succes

Beheer uw traditionele en nieuwe communicatiekanalen (Facebook Messenger, Whatsapp, video...) vanuit één centraal platform. Benieuwd hoe? Ontdek er alles over op het 'Multichannel Customer Service Platform' evenement.

Schrijf je nu in

Memo + Caldr = uw unieke online agenda

20/12/2019
Christine

Als zorgverlener wil u zich kunnen focussen op wat u het beste doet, maar u wil uiteraard ook dat uw patiënten op een toegankelijke manier een afspraak kunnen boeken … .

Deze 2 vraagstukken lost Memo in 1 klap op met de lancering van een nieuwe online agenda in samenwerking met Caldr. Een eenvoudig in te stellen toepassing die u ontzorgt door uw afspraken feilloos en gemakkelijk te beheren. Een totaaloplossing om uw patiënt optimaal van dienst te zijn en uzelf als zorgverlener van een hoop administratieve rompslomp te verlossen. 

De online agenda die voor u werkt

Het principe van een agenda is u uiteraard niet vreemd, maar in deze online variant hebben Memo en Caldr enkele vernieuwende mogelijkheden voorzien. Zo wordt bij het boeken van een consultatie rekening gehouden met de data die over de patiënt al gekend zijn. De patiëntengegevens van de reeds gemaakte afspraken worden namelijk naadloos naar het nieuwe platform gemigreerd. Ook het type behandeling en de duurtijd ervan worden door het systeem in rekening gebracht bij het boeken van de afspraak. Op die manier wordt elk moment van uw kostbare werktijd als zorgverlener optimaal benut.

De online agenda is ook in staat om het risico op last-minute annuleringen en no-shows in te schatten, en past zijn manier van communiceren met de patiënt op een automatische wijze aan teneinde deze te voorkomen. Wanneer een patiënt echter hoogdringend beroep dient te doen op medische hulp, dan kan Caldr snel binnen of buiten de eigen praktijk doorverwijzen naar de aangewezen zorgverlener.

Mee met de tijd

De manier van communiceren met de patiënt kan op verschillende manier verlopen. Caldr biedt in zijn interface namelijk verschillende kanalen aan (sms, Whatsapp, email) om de communicatie met de klant te voeren. Nog iets wat de veiligheid van de patiënt alleen ten goede komt.

Het gemak waarmee een afspraak kan gemaakt worden, zal dus een positief effect hebben op de kans dat iemand dat daadwerkelijk zal doen. Iets waar we als samenleving ook nog eens een ferme besparing mee zullen realiseren, doordat een snellere anticipatie bij ziekte de gemiddelde kost van zorg zal doen dalen.

Een eigentijds en compleet systeem dus met voordelen voor alle betrokken partijen. Bovendien is het perfect te integreren in de vertrouwde toepassingen van Memo. Want net als voorheen blijft Memo ook uw virtuele receptie bemannen. Uw digitaal onthaal en Caldr zijn namelijk volledig op elkaar afgestemd. Van websitebezoek tot geboekte afspraak. Van telesecretariaat tot online agenda. Wij zorgen ervoor dat de communicatie met uw patiënt van A tot Z perfect verloopt.

Als trouwe Memo klant kan u voor deze extra service op ons rekenen. Bovendien behoudt u het vertrouwde aanspreekpunt waar u steeds terecht kan voor hulp, 24/7.

Ook interesse in de integratie van Caldr in uw digitale onthaaltoepassingen? Contacteer ons vandaag nog, en ontdek onze voordelige tarieven. Memo + Caldr = de start van het nieuwe jaar zonder zorgen.