17
november

2020

Verlengd wegens succes

Beheer uw traditionele en nieuwe communicatiekanalen (Facebook Messenger, Whatsapp, video...) vanuit één centraal platform. Benieuwd hoe? Ontdek er alles over op het 'Multichannel Customer Service Platform' evenement.

Schrijf je nu in

Nieuws

26/09/2018

Ruth in Sabato, daar drinken we één op

Ruth De Decker mocht voor de rubriek Coup de Coeur haar favoriete wijn toelichten. Wij proeven mee.

27/05/2018

Hoe de GDPR-wetgeving iedereen aanbelangt

Wat betekent GDPR voor jou en voor Memo? We zochten het uit.

27/04/2018

Memo als innovatieve arbeidsorganisatie

Op 19 april was Memo gesprekspartner in een panel rond innovatieve arbeidsorganisaties bij Voka Vlaanderen. Centraal stond de implementatie van zelfsturende teams, een concept waar Memo als sinds 2008 zijn schouders onder zet.

27/03/2018

Fit @ work

Bij Memo beseffen we dat een gezonde geest in een gezond lichaam belangrijk is. Maar mogen we ons ook kronen tot "Fitste bedrijf"?

27/02/2018

Respect voor onze medewerkers!

Bij Memo weten we wat werken in shiften inhoudt. Ja, het heeft natuurlijk zijn voordelen, maar waar voordelen zijn, zijn ook opofferingen.

27/01/2018

Memo breidt uit met Limburgse sectorgenoot

Ons familiebedrijf is een kantoor rijker. Memo nam alle aandelen over van sectorgenoot Offitel. Een win-win situatie.

12/12/2017

Memo video op Kanaal Z

Een korte film over Memo, met de verschillende diensten die we kunnen aanbieden, om een "division of your company te worden". 

06/11/2017

Aanpak van de wachttijden in de praktijken van artsen en specialisten

Waarom lopen de tijden in de wachtkamers zo uit ? Ook al hebt u een afspraak ? 

Is er een te kort aan dokters/specialisten of wordt de agenda niet goed beheerd ?

 

14/12/2016

Voka-project WELT begeleidt bedrijven bij nieuwe vorm van werkplekleren

Met het nieuwe project WELT (WerkErvarings- en LeerTrajecten) speelt Voka in op het plan van de Vlaamse regering om talent beter naar de arbeidsmarkt te begeleiden.