17
november

2020

Verlengd wegens succes

Beheer uw traditionele en nieuwe communicatiekanalen (Facebook Messenger, Whatsapp, video...) vanuit één centraal platform. Benieuwd hoe? Ontdek er alles over op het 'Multichannel Customer Service Platform' evenement.

Schrijf je nu in

Nieuws

08/10/2020

Omgaan met klachten: ga voor happy customers!

Vroeg of laat botst elke onderneming tegen een klacht aan. Dat hoeft geen drama te zijn, zolang je de klacht op een constructieve manier behandelt. Wij geven alvast enkele tips mee over hoe u de relatie met uw klant herstelt én verbetert!

17/09/2020

Customer service via (live) webchat: zo pakt u het aan

Steeds meer ondernemingen kiezen voor customer support via (live) webchat om klanten en potentiële leads te ondersteunen waar nodig. En terecht! Via webchat komen bezoekers rechtstreeks en snel in contact met uw bedrijf. U kunt hen dus meteen op weg helpen bij vragen of opmerkingen en voorkomt zo dat u eventuele conversies misloopt. Ook starten met webchat? Wij geven u alvast enkele best practices mee om van webchat een succesverhaal te maken. 

04/08/2020

Multichannel Customer Service: 5 voordelen

Bij Memo zijn we ervan overtuigd dat u zich met kwalitatieve customer service kunt onderscheiden van de concurrentie. Een streepje voor behalen? Zet in op multichannel customer service! Voor wie nog niet overtuigd is zetten we graag enkele voordelen op een rijtje.

24/03/2020

Gratis video onthaal tijdens de coronacrisis

Ook Memo wil haar steentje bijdragen tijdens de coronacrisis. Daarom stellen wij nu gratis ons videoplatform ter beschikking voor bedrijven en medische beroepen. 

20/12/2019

Memo + Caldr = uw unieke online agenda

Als zorgverlener wil u zich kunnen focussen op wat u het beste doet, maar u wil uiteraard ook dat uw patiënten op een toegankelijke manier een afspraak kunnen boeken … .

Deze 2 vraagstukken lost Memo in 1 klap op met de lancering van een nieuwe online agenda in samenwerking met Caldr. Een eenvoudig in te stellen toepassing die u ontzorgt door uw afspraken feilloos en gemakkelijk te beheren. Een totaaloplossing om uw patiënt optimaal van dienst te zijn en uzelf als zorgverlener van een hoop administratieve rompslomp te verlossen. 

12/11/2019

Memo verzekert Vlaanderen van een virtueel onthaal

Memo - dé referentie binnen de wereld van digitale onthaaldiensten - is een bedrijf in volle expansie. Net als elke grote speler op de markt geniet het als vooraanstaande dienstverlener binnen zijn sector van de mogelijkheid om te investeren in andere bedrijven door middel van overname, om zo het vakgebied waarin het opereert kwalitatief verder te laten ontwikkelen en groeien.

16/10/2019

Dank voor uw bezoek (en uw data)

Een warme stem, de makkelijke set-up, en de kostefficiëntie van een digitaal onthaal: het zijn troeven waarvan we u wellicht niet meer hoeven te overtuigen.

17/09/2019

Onthaal uw bezoekers met de glimlach

Als onderneming wil u elke bezoeker of klant een warm welkom heten. Een professionele ontvangst is dan ook onmisbaar, want een eerste indruk is blijvend.

12/03/2019

Memo breidt haar diensten uit met video onthaal

Mooi Memo nieuws! Met onze video onthaaldienst zetten we recent een nieuwe stap richting het optimaliseren van klantcontacten.