Hoe we als inbound callcenter een divisie van uw bedrijf worden

Doe waar u goed in bent en laat uw customer service over aan onze experts. We denken met u mee om een service op maat van uw bedrijf en klanten uit te werken. 

Geef uw klanten de persoonlijke ondersteuning van een inbound contact center:

  • Onthaal en ondersteuning door gemotiveerde medewerkers
  • Die de moeite doen uw business en klanten te leren kennen
  • En in staat zijn om complexe calls/contactopnames te verwerken

Veel meer dan een callcenter

We zijn geen antwoordapparaat maar een divisie van uw bedrijf die altijd in functie van uw customer care en ondersteuning denkt.

Neem contact op

 

Vriendelijke en professionele aanpak, 1/3 van de oproepen (niet wachtgerelateerde vragen) worden weggefilterd en dat betekent voor onze leden minder stress, rustigere wacht, meer nachtrust. De investering dik waard.

Johan Brusseleers - Voorzitter
ZHORG

Een 24/7 dienstverlening is een topprioriteit voor onze koelinstallaties en al 23 jaar lang werken wij samen met Memo. We werken nog steeds met dezelfde mensen en kunnen op beide oren slapen dat de juiste acties ondernomen worden en dat onze beloften aan de klanten waargemaakt worden.

Luc Van Raemdonck - CEO
ARCO

De correcte procedures opvolgen bij alarmen van toestellen is een complexe materie waarbij de menselijke kennis niet te onderschatten is. De operatoren van Memo hebben de ervaring, kennen het klappen van de zweep, passen zich makkelijk aan en je kan er 100% op vertrouwen.

AIR LIQUIDE

Voor onze babyvoedingslijn Novalac is er een consumentennummer waar moeders steeds terecht kunnen voor al hun vragen. Om de permanentie 24/7 te garanderen en een professionele en consequente registratie te hebben van alle binnenkomende oproepen doen we beroep op Memo. Zij kennen alle samenstellingen, veranderingen en mogelijke bijwerkingen van de producten en stellen de ouders met de juiste informatie gerust.

Lieven Huysse - Medisch Directeur EMEA
INTRINSIC THERAPEUTICS

Gespecialiseerd in complexe klantencontacten en ondersteuning

Dankzij doorgedreven maatwerk voldoen we aan uw hoge eisen en krijgen uw klanten en patiënten nooit het gevoel dat ze bij een externe partner zijn. Hoe complex uw klantencontacten ook zijn, we weten er raad mee en helpen u om uw klantenservice nog sterker te maken:

  • Dedicated teams van ervaren operatoren
  • 24/7 bereikbaarheid, ook in vakantieperiodes
  • Service beschikbaar in verschillende talen
  • Contact center voor telefoon, e-mail, chat of andere kanalen

We beschouwen ons liever als een contact center dan een callcenter. Een contact center past beter bij deze tijd. Uw klanten verwachten namelijk dat u ook online bereikbaar bent.

  • We trekken uw customer care online door
  • Ook online maakt een persoonlijke service het verschil
  • Mogelijkheid om te automatiseren en kosten te besparen

Een inbound callcenter dat ook mensen en processen aanstuurt

Luisteren is belangrijk, maar volstaat niet altijd. We zorgen ervoor dat de juiste actie volgt op elke contactopname. Onze operatoren zijn zelfredzaam en goed op de hoogte van uw procedures.

  • Orderingave
  • Activatie van techniekers
  • Dispatching of ticketing via uw systeem

Uw klanten krijgen meteen de geruststellende bevestiging dat hun vraag, klacht of bestelling opgevolgd wordt.

Inbound callcenter dat u complete transparantie biedt

Volg ons werk op via Memoweb, ons online portaal waarmee u alle oproepen en verwerking op een transparante en interactieve manier opvolgt. 

  • Stuur direct bij indien u opmerkingen of suggesties hebt
  • Transparantie over inhoud, duur en opvolging van elk contactmoment

Veel meer dan een callcenter

We zijn geen antwoordapparaat maar een divisie van uw bedrijf die altijd in functie van uw customer care en ondersteuning denkt.

Neem contact op