Aanvullende diensten

Eenmaal we voor uw werken, kan u een beroep doen op onze aanvullende diensten die onze samenwerking nog sterker, nog transparanter en vooral nog efficiënter maken.

Administratie

Al uw administratie die vanop afstand uitgevoerd kan worden, nemen we met plezier van u over zodat u daar zelf geen tijd en moeite hoeft in te steken. We nemen uw manier van werken volledig over. U hoeft geen extra mensen op vaste tijdstippen in te zetten want u kan rekenen op onze flexibiliteit om het werk uit te voeren op het tijdstip dat het nodig is.

  • Database van uw klanten of patiënten updaten
  • Dimona-aangiftes invoeren
  • Post inscannen
  • ...

Gepersonaliseerde rapporten

Laat een gepersonaliseerd rapport ontwikkelen waarmee u meer inzicht krijgt in uw oproepen en hoe die verschillen per land of per divisie. U bepaalt hoever we in detail gaan, want elke seconde wordt bij ons geregistreerd en omgezet tot waardevolle data.

Via Memoweb krijgt u trouwens standaard toegang tot een dashboard waarmee u op een transparante manier kerncijfers over onze diensten en performantiecijfers opvolgt:

  • Aantal oproepen
  • De duur van de oproepen
  • Wachttijden en gemiddelden

IT-integratie

Laat onze software koppelen met uw systemen, zodat onze medewerkers naadloos kunnen overschakelen op uw professionele software. Of laat ons een extra webservice ontwikkelen op maat, waarmee onze operatoren en uw medewerkers in realtime over informatie beschikken. Zo verkort u de workflow en vermijdt u dat zaken dubbel ingegeven moeten worden.

  • Onze samenwerking verloopt veel efficiënter
  • Uw klanten krijgen sneller de service die ze nodig hebben
  • De foutenmarge verkleint gevoelig

Optimalisatie van de procedures

We analyseren uw processen en kijken hoe u nog efficiënter kan werken. Onze ervaring en expertise in honderden verschillende bedrijven en praktijken zorgt ervoor dat we proactief met u kunnen meedenken om de ervaring voor iedereen te verbeteren.

  • Advies bij het gebruik van de meest efficiënte kanalen bij elke stap
  • Verwijderen of toevoegen van een extra stap in een procedure
  • Verbetering van gebruiksvriendelijkheid voor iedereen die in contact komt met ons

Laat ons weten hoe we uw customer care kunnen versterken

We worden een divisie van uw bedrijf of praktijk en nemen uw manier van werken over.

Neem contact op