24/7 onthaal met de persoonlijke touch van uw bedrijf

  • Een professionele en warme ontvangst
  • Verzeker u van een goede eerste indruk
  • Memo bezorgt uw klanten een menselijke verwelkoming in lijn met uw imago
  • Memo verzekert uw bereikbaarheid te allen tijde en doet de volledige afhandeling volgens uw manier van werken

Als kmo hebt u het voordeel dat (potentiële) klanten uw persoonlijke dienstverlening verkiezen boven die van een groot bedrijf. Speel die sterkte 24 uur op 24, 7 dagen op 7 uit door uw onthaal uit te besteden aan onze professionele mensen. We nemen moeiteloos uw persoonlijke stijl en wensen over.

  • 24/7 bereikbaar via verschillende kanalen (online, e-mail, telefoonpermanentie, ...)
  • U steekt minder energie in onbelangrijke telefoons en focust op uw kernactiviteiten
  • Onze medewerkers hebben ervaring met klantenservice in familiebedrijven en kmo’s
  • Wij nemen die volledige afhandeling van uw binnenkomende vragen naadloos over in functie van uw wensen
  • Volledige transparantie en flexibiliteit via ons gebruiksvriendelijk Memoweb-portaal

Memo betekent voor Melitta veel meer dan een antwoorddienst, een permanentiedienst en een call center voor onze volautomatische espressotoestellen. Het is een team van enthousiaste, flexibele en betrokken medewerkers die zich volledig hebben ingewerkt in de Melitta cultuur, die de productkennis beheren en een hoge service graad verlenen.
Bovendien resulteert de hoge motivatiegraad van de Memo medewerkers in het feit dat ze door de Melitta medewerkers aanzien worden als échte collega´s.

Inge Hoorens - Marketing Manager Benelux
MELITTA
Meer dan
25

jaar ervaring met kmo’s

  • Ervaring met complexe vragen en problemen in tal van sectoren
  • Toegewezen operatoren die ervaring en expertise hebben met klantvriendelijkheid
  • Professionele aanpak via elk kanaal waarop uw klanten u bereiken 
  • Advies om uw processen te optimaliseren

Zo starten we onze samenwerking

  • 1

    PERSONALISATIE

    Een medewerker komt persoonlijk bij u langs om samen de gepersonaliseerde werkinstructies en procedures op te stellen.

  • 2

    MATCHING

    Memo matcht het profiel van de operator aan uw noden en selecteert het team dat best bij uw sector en manier van werken past.

  • 3

    OPLEIDING

    De toegewezen operatoren krijgen een doorgedreven opleiding in  uw manier van werken, uw systemen en uw cultuur.

  • 4

    OPVOLGING

    Wij zetten uw online Memoweb account op om u van een dashboard te voorzien via browser of via onze app. Hiermee kan u alle oproepen en verwerking op een transparante en interactieve manier opvolgen en onmiddellijke feedback geven.

Laat ons weten hoe we uw klantenservice kunnen versterken

We zijn geen antwoordapparaat maar een divisie van uw bedrijf, die uw bedrijfscultuur kent en de taal van uw klanten spreekt. U doet waar u best in bent en hebt intussen de garantie dat uw dienst bereikbaar is en uw business blijft draaien.

Neem contact op