24/7 onthaal ter ondersteuning van uw klantenservice of merkbeleving

  • Een professionele en warme ontvangst
  • Verzeker u van een goede eerste indruk
  • Memo bezorgt uw klanten een menselijke verwelkoming in lijn met uw imago
  • Memo verzekert te allen tijde de volledige afhandeling volgens de werkwijze die we samen ontwikkelen

You never have a second chance to make a first impression. Uw klanten hebben een extra reden om klant bij u te worden of klant te blijven omdat ons contact center uw customer satisfaction verzorgt en uw bedrijfsimago uitdraagt. Door uw manier van werken te integreren in onze aanpak, worden we een divisie van uw bedrijf.

  • Dedicated operatoren die ervaring en expertise hebben met het opbouwen van klantenrelaties in het bedrijfsleven
  • 24/7 of modulaire bereikbaarheid via verschillende kanalen (online, e-mail, telefoonpermanentie, …)
  • SLA-management en transparant inzicht in ons werk via ons realtime Memoweb-portaal
  • Balans in het optimaliseren van automatisatie tegenover menselijke interactie. Wij volgen nieuwe technologieën en innovaties op de voet en integreren ze waar nodig.

Rabobank zocht een partner die de tijd neemt om de klanten te helpen omdat we klantentevredenheid en dienstverlening hoog in het vaandel dragen. Bij Memo nemen ze die tijd, ze spelen in op de noden van de klant, zijn klantvriendelijk en zijn goed in first call resolution.

Cathérine Hamelink - Customer Care Manager
RABOBANK
Meer dan
25

jaar ervaring met customer care voor grote ondernemingen en kmo’s

  • Ervaring met complexe vragen en problemen
  • Uitgebreide talenkennis van onze operatoren, ook op papier
  • Professionele tone-of-voice via elk kanaal waarop uw klanten u willen bereiken
  • Proactief meedenken om uw processen te optimaliseren
  • Ervaring met integratie en gebruik van uw softwaresysteem

Zo starten we onze samenwerking

  • 1

    PERSONALISATIE

    Een medewerker komt persoonlijk bij u langs om samen de gepersonaliseerde werkinstructies en procedures op te stellen.

  • 2

    MATCHING

    Memo matcht het profiel van de operator aan uw noden en selecteert het team dat best bij uw sector en manier van werken past.

  • 3

    OPLEIDING

    De toegewezen operatoren krijgen een doorgedreven opleiding in  uw manier van werken, uw systemen en uw cultuur.

  • 4

    OPVOLGING

    Wij zetten uw online Memoweb account op om u van een dashboard te voorzien via browser of via onze app. Hiermee kan u alle oproepen en verwerking op een transparante en interactieve manier opvolgen en onmiddellijke feedback geven.

Laat ons weten hoe we uw klantenservice kunnen versterken

We zijn een divisie van uw team, die uw taal spreekt en uw klant begrijpt. Onze mensen waken op elk moment over uw customer satisfaction en dragen op een professionele manier uw imago uit.

Neem contact op