Meest flexibele Contact Center in België

Oef, eindelijk terug focus en rust voor je hele team

Wil je als bedrijf of praktijk ontzorgd worden van storende oproepen en berichten? Besteed net als +820 anderen je telefoonpermanentie aan Contact Center Memo uit. 

Onze lokale teams zorgen voor een memorabele service via verschillende kanalen, helemaal afgestemd op jouw manier van werken.

24/7 permanentie van oproepen, mails, chats
Flexibel inzetbaar bij verlof, ziekte, piekmomenten
Duidelijk afspraken volgens draaiboek
memo contact center agent vrouwmemo contact center mannelijke agent lachenmemo contact center agent vrouw

Ontzorg je organisatie met professionele ondersteuning

Van frustraties naar rust - zo simpel kan het soms zijn

Voor memo
oproepen na de uren of op verlof
continu gestoord worden van je werk
enorme druk op je team
lange wachttijden zorgen voor frustraties
gemiste oproepen = gemiste omzet
NA memo
altijd bereikbaar zijn zonder de zorgen
eindelijk terug rustig doorwerken
je organisatie is ontzorgd van klantencontact
altijd een goede eerste indruk
geen gemiste oproepen en meer omzetkansen

Wij geloven dat elke klant of patiënt een memorabele service verdient

Daarom zorgen we ervoor dat je contacten professioneel geholpen worden op alle communicatiekanalen, de klok rond. Jij en je team kunnen terug ongestoord werken terwijl je klanten of patiënten genieten van een warm onthaal.

We’ve got you covered!

Memo zorgt voor een grotere tevredenheid bij jou, je team en je contacten

memo calendar icon
24/7/365
beschikbaar

Dag en nacht, jij en je team kunnen eindelijk terug focussen en ontspannen.

memo heart icon
Empathische en geduldige agents

Met 30 jaar ervaring in (medisch) onthaal zijn je contacten in goede handen.

memo school icon
Technisch en commercieel opgeleid

Onze agents kunnen eerstelijns support bieden en complexe instructies geven, bv. bij storingen of problemen.

memo language icon
Vlot in meerdere talen

Je contacten zullen zowel in het Nederlands, Frans en Engels geholpen worden.

memo share icon
Flexibel inzetbaar

Betaal enkel wanneer je ons inzet, bv. bij piekmomenten, verlof of ziekte. Voordeliger dan een eigen medewerker!

memo onmichannel icons
Omni-channel communicatie

Al je oproepen, mails, Facebook- , WhatsApp-  en SMS-berichten worden snel beantwoord.

Specialisaties

memo business logo
Servicebedrijven
Grote bedrijven en corporates
Depannagebedrijven
Uitzendkantoren en sociale secretariaten
Installatiebedrijven
Automotive
Horeca
Wettelijke verplichte consumentenservice
Evenementen
Advocatuur
IT
Immo

Onze 3 “Customer First”
beloftes voor jou

number 1
75% van de oproepen wordt binnen 1 min. beantwoord
number 2
Je vaste success manager volgt frequent de afspraken op
number 3
Onze agents blijven altijd vriendelijk en geduldig
Memo Business
Memo Business
Toen Dockx op zoek was naar een contactcenter met een persoonlijke service, verhuisden ze naar Memo

Op zoek naar een contactcenter dat echt meedenkt als een partner, stapte Dockx zo’n 7 jaar geleden over naar Memo. Vandaag staan we dag en nacht voor hen klaar wanneer er een overflow is van oproepen tijdens de kantooruren én verzorgen we inkomende gesprekken na de kantooruren.

Joeri Dockx
CEO Dockx
Lees de volledige case
Memo Business
Memo Business
Toen Dockx op zoek was naar een contactcenter met een persoonlijke service, verhuisden ze naar Memo

Op zoek naar een contactcenter dat echt meedenkt als een partner, stapte Dockx zo’n 7 jaar geleden over naar Memo. Vandaag staan we dag en nacht voor hen klaar wanneer er een overflow is van oproepen tijdens de kantooruren én verzorgen we inkomende gesprekken na de kantooruren.

Joeri Dockx
CEO Dockx
Lees de volledige case
Memo Business
Memo Business
Dewaele, al meer dan 20 jaar thuis bij Memo

Dewaele Vastgoed Groep is een vaste waarde binnen de vastgoedmarkt. Het telt maar liefst 45 kantoren verspreid over heel Vlaanderen en Brussel. Dewaele Vastgoedgroep blijft sterk groeien en breidt elke dag uit. Geen wonder dus dat ze dagelijks tal van oproepen binnenkrijgen. Voor 21 van hun kantoren staat Memo in voor de oproepen na de kantooruren én bij een overflow. Dat doen we ondertussen al meer dan 20 jaar…

Wim Pelemen
Head of Processes
Lees de volledige case

Opstarten bij Memo kan al binnen enkele dagen

Boek een kennismaking

Kom eens langs in een van onze lokale kantoren of bel met een van onze medewerkers om een persoonlijk voorstel te krijgen.

number 1
Geef je instructies mee

Een agent van ons team komt bij je langs om jullie persoonlijke draaiboek op te stellen. Onze agents volgen jullie manier van werken, systemen en cultuur.

number 2
Stuur onze agents bij

We doen ons best om van de eerste keer alles goed te doen, maar we streven naar perfectie. Via regelmatige opvolgingen overlopen we wat beter kan.

number 3
Smile!

Via mails, sms en een online portaal krijg je een uitgebreid overzicht van alle gesprekken. Zo kan jij eindelijk genieten van minder druk en meer focus.

Het contact center met de hoogste anciënniteit - da’s logisch als familiebedrijf!

Bij Memo weten we hoe belangrijk een excellente klantervaring is. We zijn een familiebedrijf. Dat betekent dat onze mensen echt behandeld worden als familie. Zelfsturende teams, ondersteuning door coaches en maandelijkse opleidingen zorgen voor meer tevredenheid en de hoogste retentie.

Dat betekent minder verloop en rompslomp voor jou.

Met ondertussen meer dan 30 jaar ervaring kunnen we jouw organisatie als geen andere in België ontzorgen van oproepen, mails en chats.

Lees meer over ons
memo contact center agent vrouwmemo contact center agent vrouwmemo contact center agent vrouwmemo smiley

Met +120 agents en +820 klanten over heel België kan je op ons rekenen

Via lokaal verankerde teams kunnen we elk bedrijf en elke praktijk ontzorgen van telefonisch onthaal. Geen zorgen, bij ons ben je geen nummer.

Ontdek al onze vestigingen

Hoeveel is die extra rust en focus jou waard?

Kies voor contact center Memo, je team zal je dankbaar zijn! Onze 820+ klanten noemen ons het meest flexibele contact center in België.

24/7/365 bereikbaar en flexibel inzetbaar
Vriendelijke, meertalige agents
Duidelijk afspraken volgens draaiboek
Werken bij Memo

Zoek je een job als contact center medewerker?

Ben je vlot in klantencontact en kan je correcte informatie doorspelen? Werk je punctueel? Kan je klanten en patiënten vriendelijk en geduldig te woord staan?

Word contact center agent bij Memo en geniet van alle voordelen:
Flexibele agenda’s in zelfsturende teams
Bedrijfspsycholoog en vertrouwenspersoon
Maandelijkse opleidingen
Extra verantwoordelijkheden over bv IT, planning, klanttevredenheid…
Ontdek alle jobs bij Memo