Client case

Dewaele, al meer dan 20 jaar thuis bij Memo

Dewaele Vastgoed Groep is een vaste waarde binnen de vastgoedmarkt. Het telt maar liefst 45 kantoren verspreid over heel Vlaanderen en Brussel. Dewaele Vastgoedgroep blijft sterk groeien en breidt elke dag uit. Geen wonder dus dat ze dagelijks tal van oproepen binnenkrijgen. Voor 21 van hun kantoren staat Memo in voor de oproepen na de kantooruren én bij een overflow. Dat doen we ondertussen al meer dan 20 jaar…

Zoveel meer dan vastgoed

Wim Peleman is Head of Processes bij Dewaele en is verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met procesmatige zaken. “Dewaele doet veel meer dan het verkopen en verhuren van woonvastgoed. Zo houden we ons ook bezig met het beheer van vastgoed, doen we in bedrijfsvastgoed, luxevastgoed, begeleiden we nieuwbouwprojecten, geven we advies over alles wat met vastgoed te maken heeft en veel meer. De oproepen die we binnenkrijgen zijn dan ook heel divers en vragen een verschillende aanpak,” aldus Wim Peleman.

Zo’n 2.000 oproepen per maand!

Memo behandelt gemiddeld maar liefst 2.000 oproepen per maand voor Dewaele Vastgoedgroep. Die oproepen komen van kandidaat-kopers, verkopers, syndici, ondernemers… en zijn dus ontzettend variërend. “Voor verschillende afdelingen van onze groep is het een absolute must dat we 24/7 bereikbaar zijn,” vertelt Wim Pelemen. “Na de kantooruren of bij een overflow rekenen we daarom op Memo.”

Alle informatie over een pand is gekoppeld aan een slimme, digitale tool die onze Memo-medewerkers meteen vertelt aan welk kantoor welk pand is gekoppeld.

“Memo weet precies naar wie de informatie die genoteerd werd moet doorgestuurd worden. Zo kunnen wij snel reageren, winnen we waardevolle tijd én kunnen we onze klanten te allen tijde een permanente bereikbaarheid en correcte service verzekeren. Precies wat we willen!”
— Wim Pelemen
Geschreven door
Matthieu Voet